tisdag 23 mars 2010

12.

Om åtta dagar flyttar jag. Det betyder att han aldrig kommer att ligga i den här sängen med mig igen. Aldrig, aldrig någonsin. Av allt som jag flyttar ifrån är det den tanken som är värst. Av alla nätter som jag har spenderat i den här lägenheten är det bara den natten som är värd att minnas.

Jag trodde verkligen inte att det skulle bli såhär. Jag trodde verkligen att han skulle ringa. Det är så naivt och dumt och så väldigt mycket jag att tänka så. Det skulle inte spela någon roll om klockan var tre på natten och han var full och han bara ville ha mig för att ha någon. Jag skulle ändå vilja ha honom. För jag har aldrig velat ha någon så mycket någonsin.


6 kommentarer:

  1. det är så mig att tänka så med. får jag skriva ett mejl till dig? du behöver inte svara. jag hade bara velat veta att någon som jag tror ändå kan förstå läst.

    SvaraRadera
  2. malin: Åh, du får hemskt gärna mejla mig!

    SvaraRadera
  3. Sv:Åh du verkar så himla fin du med ju raring! Men snart kommer jag nog någonstans i livet. Om du vill kan vi bli brevvänner eller så? På så vis lära känna varandra :* Puss!

    SvaraRadera
  4. åh, jag vet hur det känns. jag är nästan i samma situation, jag har aldrig velat ha någon så mycket som honom.
    däremot tror jag att han inte vet vem jag är.

    SvaraRadera
  5. herregud vad ont detta gjorde att läsa. fan va fin du är

    SvaraRadera
  6. Lisa: Åh, jag tycker att det vore hemskt fint med en brevvän men jag flyttar så ofta just nu, jag vet inte ens vilken adress jag kommer att ha om två månader. Det är fint att vi kan ha lite kontakt såhär genom bloggar i alla fall. puss!

    H: Åh, vill du berätta om honom? Hur är han? Vem är han? Och hur kan han inte veta vem du är?

    emma: tack finaste!

    SvaraRadera