söndag 28 mars 2010

14.

Jag går på lägenhetsvisningar och arbetsintervjuer. Visualiserar en framtid fastän jag ofta inte vet hur jag ska ta mig igenom dagen.

Det är så konstigt hur livet fortsätter oberoende av om man följer med eller inte. Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Det borde kanske vara bra. Liksom lugnande att trots att allt känns ohanterbart så rör man sig mot något. Och om ändå att röra sig mot något vore synonymt med att röra sig ifrån någonting annat. Det är det inte.

Men jag tror att rörelse alltid bra. Jag tror att även om ihåligheten finns innanför huden så kan den bara hålla fast oss om vi står stilla.

7 kommentarer:

  1. Det allra sista stämmer så bra. Jag har hållt mig aktiv hela dagen, har inte velat känna efter hur jag mår. Har inte vågat tänka på honom och på det han fick mig att hoppas.

    SvaraRadera
  2. Svar:Åhå okej, när du slutat flytta runt får vi bli brevvänner :* puss

    SvaraRadera
  3. <3<3<3<3 När man mår dåligt ska man göra massa saker för då tänker man inte så mycket. Borde ta tag i mitt liv också men snart snart. Åker till min pojk i morgon och kommer få lite nya kraft, som behövs, vi har inte setts sen i januari, så det är ett tag, åh så fint det kommer bli!!! Puss!

    SvaraRadera
  4. sv: jag vill gärna berätta om honom (jag skulle kunna skriva på hur länge som helst hur fin han är då han drar handen genom luggen och hur gärna jag vill hålla hans hand då han ser så där ensam ut) men han är bara en pojke som jag springer förbi ibland i korridoren och på många andra ställen som verkar vara världens finaste. och egentligen är jag inte kär i honom, jag känner inte ens honom. men jag vill ju inget annat än att känna honom. han är ju den finaste jag någonsin sett.

    SvaraRadera
  5. Jeg tror du har helt rett. Det eneste som fungerer er å hele tiden fortsette å bevege seg. Selv om man kanskje ikke alltid vet hva eller hvem man beveger seg mot. Men jeg tror (jeg vet) at du beveger deg mot noe fint. Det tar kanskje litt tid før du kommer helt fram. Men en dag er du der. Jeg lover.

    SvaraRadera
  6. vad glad jag blev när jag såg att du hade skickat din nya bloggadress, och nu har jag läst igenom prick varenda inlägg. det enda jag har att säga är att du är så väldans bra.så sluta aldrig med att skriva.

    SvaraRadera