fredag 19 mars 2010

9.

Vi bor 969 meter ifrån varandra. Om 12 dagar flyttar jag.

5 kommentarer:

  1. Avstand kan være det beste eller det verste.

    SvaraRadera
  2. Flyttar du närmre eller längre bort?

    SvaraRadera
  3. vackert. 969 meter är ju dessutom ingenting. 100 mil är lite större skillnad men vårt förhållande går fint ändå, än så länge. kärleken har inga gränser.

    SvaraRadera
  4. Nu har jag läst inlägged mer än tio gånger.
    jag kan inte sluta, för jag berörs lika mycket varje gång.

    SvaraRadera
  5. M: Ja, mest tycker jag inte om avstånd.

    Malin: Längre bort, men inte alls så långt.

    Lisa: Det är nog mest för att jag aldrig har varit kär som jag har så svårt att förstå mig på distansförhållanden. Jag blir så imponerad av att det går.

    Nellie: Åh, tack finaste!

    SvaraRadera